Af Asger Christensen Medlem af Europa-Parlamentet Venstre Sommerferie er for mange lig med at holde fri, slappe af og komme...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals For tiden tales der meget om en gl. Hirtshals-dreng, der har fået den ædle...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Tårs Mit opråb mod alkoholmisbrug har sandelig fået rigtig mange op af stolene. Jeg bliver nærmest...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Tårs Da jeg kom på arbejdsmarkedet som 15 årig, sagde Krag til mig: Nu skal du...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketingen Socialdemokratiet I sommeren 2018, var jo utrolig varm og tør, skete der en forfærdelig...
Læs mereAf Frode Larsen og Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlemmer for henholdsvis Nye Borgerlige og Uafhængigt Frit Parti Hjørring Kommune Får vores ældre...
Læs mereAf Jesper Kjærgaard Rasmussen Pædagogisk Drømmefanger Hjørring "Gider du ikke engang at løbe efter den der?" Sådan lød det den...
Læs mereAf Søren Homann Byrådsmedlem for Det Konservative Folkeparti Formand for Teknik- & Miljøudvalget Gert Jensen skriver her i NordsøPosten, at...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals I mange år har jeg stået på tæer for at gavne turismen, idet den...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Tidligere medlem af Det Etiske Råd Foredragsholder Næsten fire ud af ti børn i folkeskolen bekymrer sig...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.