Af Rikke Kirstine Lomholt Christiansdalsvej 83 Vrå Kære Søren Smalbro Først vil jeg sige, at jeg er rigtig glad for,...
Læs mereAf Lone Marie GRIB dig selv... ...når livet vælter dig... Der er rigtig langt fra at føle sig lidt alene...
Læs mereAf Flemming Jansen og Christian Borrisholt Steen Inden vi har nået at fordøje SVM-regeringens åndløse afskaffelse af Store Bededag, trækker...
Læs mereAf Linda og Henrik Bom Kære borgmester, Endnu en gang bliver man tromlet ned af Hjørring Kommune. Hvilket vi synes,...
Læs mereAf Frode Larsen og Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlemmer for Nye Borgerlige og Uafhængigt Frit Parti Hjørring Kommune Hjørring Kommune har sendt...
Læs mereDEBAT: At Hjørring kommune har en noget anstrengt økonomi er vist ingen hemmelighed. Det så man da Den Blå Cafe...
Læs mereAf Elisabeth Nørgaard Nielsen Finlandsvej 8 G Hjørring Tak for en oplysende og grundig artikel om økonomien på Vendsyssel Teater....
Læs mereAf Daniel Vestergaard Byrådsmedlem (C) Medlem af Børne- fritids- og undervisningsudvalget Hjørring kommune Bestyrelsesformand Hjørring Vandselskab Formand, Distriktsudvalg Nordjylland Nord...
Læs mereAf Anette Bæk SF Hjørring Vi har som samfund en forpligtigelse over for vore mindste verdensborgere. Vi har alle været...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Hjørring-kredsen Hvor er det bare dejligt at skulle holde 1. maj. Jeg elsker 1. maj. Og...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.