Af Søren Jacobsen Naturskånsomt Kystfiskeri Producent Organisatio Det er på tide, at fiskerne i stedet for finder en god tone...
Læs mereAf Svend-Erik Andersen, Formand for Danmarks Fiskeriforening PO Af Allan Buch, Formand for Bælternes Fiskeriforening Det danske bundgarnsfiskeri er en...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune UFP – Uafhængigt Frit Parti Radiovært på 24syv Som barn oplevede jeg i...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune UFP – Uafhængigt Frit Parti Radiovært på 24syv Et flertal i Hjørring Byråd...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Tidligere medlem af Det Etiske Råd Foredragsholder Jeg kom til at tænke på de berømte linjer af...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune UFP – Uafhængigt Frit Parti Radiovært på 24syv Aldrig så snart har flertallet...
Læs mereAf Ole Stavad Socialdemokratiet Tidligere minister En regering med Lars Løkke er livsfarligt. Alt andet er at foretrække. De vigtigste...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Jeg har ikke gjort mere væsen af mig denne gang end de andre...
Læs mereAf Maja Torp Folketingsmedlem for Venstre Medlem af Folketingets erhvervsudvalg og landdistrikts- og ø-udvalg Danmark skal have en regering, der...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet For syv år siden faldt Cirkus Arenas telt sammen under en forestilling i...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.