Af Jes Bastholm Hjørring Jeg er en af de ”heldige” borgere i den sydlige del af Hjørring, der de seneste...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs Man vil i Hjørring kommune lukke den sociale cafe. Derved sparer man nemlig 500.000....
Læs mereAf MEP Asger Christensen og MF Anni Matthiesen, Venstre Utrygheden i jyske landdistrikter stiger i takt med, at der kommer...
Læs mereAf Marie Olesen Journalistholdet Vrå Højskole Hvis EU og Danmark skal nå at fejre 100-år sammen, skal der gøres noget...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune UFP – Uafhængigt Frit Parti Afstemningen i Hjørring Byråd 30.11 endte med, at...
Læs mereAf Claire Kehlet Mastruplundvej 73 Støvring Jeg er målløs, fuldkommen målløs, over den behandling, Erik Høgh-Sørensen og Frode Larsen har...
Læs mereEuropa er i energikrise. EU vedtager på rekordtid store handlingsplaner for at sikre energiforsyningen. Landene bruger enorme summer på at...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget2 Hirtshals Et godt samfund er for mig et sted, hvor man oplever respekt og omsorg for...
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør ved TV2 Nord Qatar. Et land hvis navn lyder som en sygdom i halsen. Og alligevel...
Læs mereMens mange hospitalsafdelinger kæmper for at tiltrække sygeplejersker oven på corona og sygeplejerskekonflikten, er billedet et andet på Afdeling for...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.