Af Jakob Axel Nielsen Forhenværende sundhedsminister Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Her under valgkampen har jeg ofte fået spørgsmålet ” Hvor...
Læs mereAf Kasper Olsen Fisker og skipper HG 88 Inge Man tror åbenbart, at når bare man flytter vindmøller ud på...
Læs mereAf Anne Honoré Østergaard Folketingskandidat i Nordjylland Venstre Under den socialdemokratiske regering har friheden haft trange kår. Regeringen har med...
Læs mereAf Jakob Axel Nielsen Forhenværende sundhedsminister Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Forleden i Nordjyske var jeg med i et interview, hvor...
Læs mereAf sundhedsminister Magnus Heunicke og fødevareminister Rasmus Prehn Det er socialdemokratisk hjerteblod, at alle har mulighed for at leve et...
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør ved TV2 Nord Jeg har lavet et parti og nu håber jeg dælme jeg kan nå...
Læs mereAf Anne Honoré Østergaard Folketingskandidat i Nordjylland Venstre Årelange ventetider er blevet hverdag for mange borgere i Nordjylland. Faktisk har...
Læs mereAf Tommy Sørensen Hjørringvej 299 Sindal Dansk Folkepartis skattepolitik er klar og social retfærdig. Skattelettelser skal altid ske fra bunden....
Læs mereAf Anne Honoré Østergaard Folketingsmedlem for Venstre Hjørringkredsen Kære Morten Du skriver i dit indlæg i Nordsøposten d. 7. oktober,...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister og medlem af Folketinget Socialdemokratiet Søndag aften var vi vidne til en anderledes og næsten quizshow-agtig...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.