Af Erik Høgh-Sørensen Uafhængigt byrådsmedlem Hjørring Kommune Venstre-borgmester Søren Smalbro har siden byrådsmødet 25. maj brugt mit sygdomsramte barn som...
Læs mereAf Kirsten Laursen Kjul Mon ikke det går under kategorien “utilsigtet hændelse”, når en lystig nordmand taber en uåbnet øl...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Da første suppleant ikke kunne, blev det undertegnede. Jeg sagde selvfølgelig ja, da der...
Læs mereAf Maria Reumert Gjerding Præsident i Danmarks Naturfredningsforening Forleden fortalte jeg om, hvad det har betydet for naturen, at man...
Læs mereAf Jess Wittus Hansen Fiskeskipper Skagen Jeg kan ikke komme på en eneste gang på de 20 år, jeg har...
Læs mereAf Ebbe Hansen FiskerForum Så i dag melder Fiskeriministeren ud at han appellerer til sin norske ministerkollega om at være...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Tidligere medlem af Det Etiske Råd Foredragholder Mange af os husker sikkert stadig Kronprins Frederiks tale til...
Læs mereAf Mette Jensen Det Konservative Folkeparti Folketingskandidat Byrådsmedlem Hjørring Kommune Hvordan får vi skabt mulighederne for mere omsætning. Hvordan får...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fiskeriminister Socialdemokratiet Danmark og Norge har i mange år været meget tætte samarbejdspartnere på fiskeriområdet. Desværre er...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Tidligere EU- og NATO-korrespondent i Bruxelles Uafhængigt byrådsmedlem Hjørring Kommune Der er tale om en alvorlig beslutning...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.