Af Laila Zielke Turistchef i Hirtshals Byrådsmedlem i Hjørring Socialdemokratiet Vi skal prioritere den grønne dagsorden, så klimaforandringer imødegås. Det...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådskandidat Venstre Jeg fremhæver altid Hirtshals Havn som kommunens største aktiv og ynder at nævne, at Hirtshals Havn...
Læs mereAf Martin Rosenkvist Kandidat KV/RV21 Socialdemokratiet Hjørring Kommune I går skød jeg og mit kampagnehold valgkampen i gang med ophængning...
Læs mereAf Tommy Sørensen Byrådskandidat Dansk Folkeparti Hjørringvej 299 Sindal Alt har en pris og årsag også den lønforhøjelse, som danske...
Læs mereAf Mathias Holger Nielsen Konservativ kandidat til KV21 Hjørring Kommune Hjørring Byråd skal gerne repræsentere alle borgere i Hjørring Kommune....
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune I Hjørring Kommune har jeg oplevet sager blive behandlet på grundlag af usaglige...
Læs mereAf Rikke Lomholt Christiansdalsvej 83 Vrå Jeg er kvinde. Jeg vil ikke tages for givet. Jeg vil tages alvorligt. Længe...
Læs mereAf Per Møller Byrådskandidat 1. viceborgmester Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune I de sidste par uger er jeg blevet spurgt...
Læs mereAf Mai-Britt Beith Byrådskandidat Socialdemokratiet Ja, jeg har fået dekorationen på min bil sponsoreret af HT Skovservice. En virksomhed som...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Christiansdalsvej 83 Vrå Det her er interessant på en lidt skræmmende måde. 40 hektar af...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.