Af Cathrine Pedersen Schirmer Havpolitisk seniorrådgiver Danmarks Naturfredningsforening Det glæder Danmarks Naturfredningsforening, at fiskeriminister Rasmus Prehn har besluttet at gøre...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fiskeriminister Valgt for Socialdemokratiet Hjørring Kredsen. Klaus Rosenfeldt Hansen beskylder mig for at ville skade torsken. Det...
Læs mereAf Klaus Rosenfeldt Hansen Østerby Havn Hvis ikke disse fire problematikker skader bestanden, ja, så ved jeg ikke hvad. Mener...
Læs mereAf Anne Honoré Østergaard Venstre Socialdemokratiet har endelig præsenteret deres udspil til en sundhedsform. En sundhedsreform, som er ekstrem vigtig...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fiskeriminister Når danske fiskere stævner ud i Kattegat for at fiske efter jomfruhummer, bliver omkring to ud af...
Læs mereAf Lars Tornsberg FiskerForum Hvem har tabt hovedet i denne sag, når man som en anden skolemester med løftet pegepind (Søren...
Læs mereAf Martin Tholstrup Træ i Byggeriet Over de seneste år er der sket en markant forøgelse af de politiske ambitioner...
Læs mereAf Lars Tornsberg FiskerForum Det har Fiskeriministeren Rasmus Prehn (S) et langt stykke hen i »kameraforhandlingerne« med fiskeriets organisation givet...
Læs mereAf Mikael Justesen Hvem ejer egentlig dig? Hvem bestemmer over dig? Hvem ved, hvad der er godt for dig? Er...
Læs mereAf Jesper Holmelund Praktiserende læge I samme minut en regering (som jeg ikke stemmer på) fremsætter et visionært og langsigtet...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.