Af Mads Duedahl Rådmand i Aalborg Spidskandidat til RV21 For mig som politiker har det altid været en kerneværdi, at...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Refleksioner oven på en uge der startede med et højt profileret...
Læs mereAf Michael Engbjerg Kandidat for Venstre til KV21 Hjørring Kommune Vores kommune har ca. 60 km kyst, som er udfordret...
Læs mereAf Peter Duetoft Byrådsmedlem Socialdemokratiet Hjørring Kommune Som man ved, står jeg altid både åndeligt og fysisk bag Hjørrings borgmester,...
Læs mereAf Lone Olsen Byrådsmedlem Venstre Hjørring Kommune På gårsdagens byrådsmøde var to af punkterne de såkaldte DanmarkskorT, som er Social-...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Kommunal spidskandidat for DF i Hjørring Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Paradisvej 3 Sindal Bliver man syg...
Læs mereAf Anette Bæk Byrådskandidat (SF) Hjørring I den perfekte verden ville: - børn være hjemme hos sine forældre indtil børnehavestart....
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet "Er det ikke noget rødt, det hold"? Denne kommentar kom engang fra...
Læs mereAf Knud Vibenfeld Kandidat til KV21 Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune Jeg forlod Hjørring her til morgen kl. 6:30 for...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Har man bare fulgt lidt med i, hvad Hjørring Kommune med den enevældige borgmester...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.