Af Mikael Borup Fisker i Hirtshals Kære fiskeriminister Rasmus Prehn, Tak for dit engagement og tak for, at du er...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Fiskeriminister Kære Mikael, Endnu engang tak for dit indspark i fiskeridebatten. Jeg er blevet helt glad...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Fiskeriminister Dansk fiskeri anno 2022 ligner virkeliggørelsen af The Perfect Storm. Der er Brexit. Der er...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Fiskeriminister Batter trawlforbud noget i forhold til at styrke havmiljøet? Det har der over tid været...
Læs mereAf Mikael Borup Fisker i Hirtshals Kære Rasmus Prehn, hvorfor er det, at du IKKE vil indse, at yderligere nedskæringer...
Læs mereAf Kasper Roug MF for Socialdemokratiet Miljøordfører Jeg kender Venstre som en af de seriøse partier i Folketinget, som gerne...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs Det kommunale selvstyre har de seneste mange år været sat under pres. Flere og flere...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Angående krænkelser af kvinder troede jeg, at "Me Too bevægelsen" efterhånden havde lært alle...
Læs mereAf Bent Holst Ambulancebehandler Bestyrelsesmedlem i Reddernes Fagforening Mosegade 44 Hedensted Ambulancetjenesten står lige nu over for udfordringer, der aldrig...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs Lad mig advare fra starten. Denne historie handler om sygdom. Men historien er så positiv,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.