Af Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Borgmester Arne Boelt er i Nordjyske citeret for at udtale: ”Men...
Læs mereAf Mikael Justesen Jeg synes ikke vi skal snakke om laserpenne i Schmeichels øjne, Kane the dramaqueen, buhråb under Yndigt...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet Har nu drukket kaffe i et par timer, og ladet tankerne...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå I et interview med Nordsøpostens Lærke Dahl Jensen fremførte Hirtshals Havns konstituerede direktør Andreas...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Andreas Duus, jeg har kun hørt dig omtalt som et ordentligt...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet Sender lige tankerne 50 år tilbage i tiden. Da var jeg...
Læs mereAf Henrik Mølbjerg Sanger og forfatter Jeg led den tort, at være forhindret i at se Danmarks kvartfinale mod Tjekkiet direkte,...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Hidtil hemmeligholdt sagsfremstilling fra byrådsmødet den 24.6.2021 viser, at byrådet var klædt dårligt på,...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals En af de ting jeg tror har ændret sig i befolkningens...
Læs mereAf Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. 9800 Hjørring Naturstyrelsen har i dag lanceret en ny hjemmeside, hvor de...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.