Af Inge Hansen Gyvelvej 4 Tversted Jeg har netop betalt 42.000 kroner til Hjørring Vandselskab. En åben vandhane i brønd...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister og medlem af Folketinget Socialdemokratiet Når Danmark har et af de rigeste, mest dynamiske og omstillingsparate...
Læs mereAf Jesper Holmelund Hjørring Måske kan jeg ikke læse indenad, måske er jeg blevet halvdement - men hvem kan svare...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals I de senere år har vi oplevet al for megen svigt og egoistisk magtkamp...
Læs mereAf Mikael Justesen Jeg troede vi var større end som så. Bedre mennesker. Ordentlige. Måske ikke så gode til store...
Læs mereAf Mikael Borup Hirtshals Hej Rasmus, Lad mig indledningsvis ønske dig go' bedring, og du skal vide, at jeg sætter...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Medlem af Folketinget Valgt i Hjørring Kredsen Socialdemokratiet Kære Mikael Endnu...
Læs mereAf Mikael Borup Hirtshals Hr. Rasmus Prehn, tak for svar. Endnu en kommission? Hvem og hvilke kompetencer har medlemmer/deltagere i...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Medlem af Folketinget Valgt i Hjørring Kredsen Socialdemokratiet Kære Mikael Borup,...
Læs mereAf Mikael Borup Fiskersøn HG 290 Andreas B Kære Hr. Rasmus Prehn, Det gør ondt nu! Dansk fiskeri bløder og...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.