Af Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet I disse dage er det et år siden, jeg blev...
Læs mereAf Tim Jensen Byrådsmedlem Socialdemokratiet Tårs Det er ingen hemmelighed, at valgudfaldet ikke blev helt som forventet eller ønsket. Stor...
Læs mereAf Elsebeth Madvig Venstre Tversted Efter et veloverstået Kommunal- og Regionsrådsvalg vil jeg gerne takke alle, der har stemt på...
Læs mereAf Lotte Bergh Jensen Horne Tillykke til alle jer, der nu er blevet valgt til at repræsentere borgerne i Hjørring...
Læs mereAf Mikael Thirup Bestyrelsesmedlem i Socialdemokratiet Hirtshals – Hjørring Tillykke med valgsejren til de borgerlige partier. I ønskes alt det...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg fik 358 stemmer og det er jeg ovenud tilfreds med. Det...
Læs mereAf Christian Hartmann Kjul Den røde cirkel markerer området hvor det kan komme på tale at eksproprierer ejendomme. Meget bekvemt...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune Tusind tak til dig, der er en af de 340, der viste mig...
Læs mereAf Mai-Britt Beith Byrådsmedlem Socialdemokratiet Personligt fik jeg er godt valg, med flere stemmer end sidst - og det er...
Læs mereAf Laila Zielke Turistchef i Hirtshals Byrådsmedlem Hjørring Kommune Socialdemokratiet Tusind tak! Jeg er genvalgt til Hjørring Byråd for Socialdemokratiet. Jeg...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.