Dan Gaardboe Rueskov (LA): Genindfør skoleboderne – det giver mening
Af Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance ved KV25 Hjørring Kommune Efter corona har mange skoler, især de små,...
Af Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance ved KV25 Hjørring Kommune Efter corona har mange skoler, især de små,...
Af Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring Vi skal vende udviklingen – Hjørring kommune skal være et...
Af Kirsten Morild Vincent Andersen Regionsrådsmedlem Socialdemokratiet Jeg har fulgt sagen tæt fra starten – og jeg har dyb respekt...
Af Jes Bastholm Fmd. for skolebestyrelsen ved Sydøstskolen I går var jeg til dialogmøde med politikerne i BFU (Byrådets udvalg...
Af Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring Stedet tæller! Stedet, hvor du er vokset op og stedet du vælger som...
Af Henning Sigsgaard Tornby Hvad er det, forvaltningen og politikerne vil med Tornby? Skal udviklingen af byen sættes i stå?...
Af Paw Rytter Kandidat KV25 & RV25 Moderaterne Det er fortsat min klare overbevisning, at Hjørring kommune begik en alvorlig...
Af Lars Høgh Byrådskandidat for Venstre til KV25 ”Grundloven, hvad rager den mig?”. Orden kom for nogle år siden du...
Af Claus Mørkbak Højrup Byrådsmedlem for Venstre Forestil jer en ung pige, som ligger i koma efter en trafikulykke. Lægerne...
Af Edmund Jacobsen Redaktør på Fiskeri.net Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro, at Magnus Heunicke (S) forestillede sig,...
Kontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.