Af Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Vendelbo-Listen En af de centrale forudsætninger for et frit, demokratisk og stabilt samfund...
Læs mereAf Thomas Klimek Folketingskandidat (S) Nordjyllands Storkreds For nylig havde jeg en god samtale med adm. direktør Anders Nielsen, Erik...
Læs mereAf Tina Jalk Rakkeby Man kunne for nylig i Nordjyske læse glade ord om store perspektiver fra bestyrelsen bag Løkkensvejens...
Læs mereAf Anette Bæk Socialdemokratiet Hjørring Kommune Der er 1/2 år til valg og valgplakaten er klar til at pynte i...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat til KV25 og RV25 Moderaterne Luk ikke døren til demokratiet, skriver Thomas Klimek(S) og Claus Mørkbak...
Læs mereAf Tommy Christian Andersen Birkevænget Hirtshals Det er dejligt, at vort kvarter skal renoveres. Vi fik at vide for 3...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup (V) Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Næstformand i Danmarks Biblioteksforening og Thomas Klimek (S) Byrådsmedlem i Hjørring...
Læs mereAf Rolf Bagger Skovbovej 10 Tornby Lokalhistorisk Selskab for Hirtshals og Omegn har netop udgivet et katalog over Lars Nielsens...
Læs mereAf Thomas Reinholdt Rasmussen Biskop Jeg undrer mig over Jan Jensens indlæg 15. maj, hvor han påstår, at biskoppen ikke...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Kandidat til KV25 Tårs Så sidder jeg her igen. Tænker og mindes. Hvis man tror,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.