Af Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Vendelbo-Listen Til det ekstraordinære byrådsmøde 14. maj stiller Vendelbo-Listen tre forslag til behandling...
Læs mereAf Tina Jalk Rakkeby Kære borgmester Da vi i efteråret afleverede næsten 300 underskrifter til dig imod Agri Energys udvidelse,...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Dejligt, at Mette Jensen (C) endelig vågner op, og pludselig får øje på den...
Læs mereAf Jan Glenstrup Rakkebyvej 274 9800 Hjørring I min barndomsby boede bageren henne på hjørnet. ”Din Bager” stod der, med...
Læs mereAf Søren Smalbro Borgmester i Hjørring Kommune Venstre Kære Paw Rytter Det nemmeste var jo bare at lade dit opslag...
Læs mereAf Paw Rytter Kandidat til KV25 og RV25 Moderaterne Der er noget seriøst galt med forvaltningskulturen i Hjørring Kommune. Man forsøger...
Læs mereAf Henrik Taagaard Byrådskandidat for Socialdemokratiet KV25 i Hjørring Kommune Jeg oplever en kæmpe støtte til min kommende kampagne, en...
Læs mereDenne søndag formiddag har netavisen fået en mail fra en borger, der angiveligt bekymrer sig om alsidigheden på NordsøPosten. Tak...
Læs mereAf Karsten Weinkouff Bettevej 50 9881 Bindslev Borgerforening, arbejdsgruppe, borgmester og hele byrådet må for fanden da kunne se det...
Læs mereAf Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring I et debatindlæg med overskriften “Politisagen mod system- og magtkritiker...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.