Af Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Spørgsmålet kom til mig i går under TV2 Nord valgdebatten, hvor...
Læs mereAf Theis Magle Kandidat til Hjørring Byråd Radikale Venstre Der var debat på TV2 Nord Salto torsdag den 28. oktober...
Læs mereAf Mette Brath Frilandsvej, Hjørring Kandidat til KV21 Venstre Flotte strande, barske klitter, skove, parker, landbrug og vindmøller. Hyggelige byer...
Læs mereAf Kasper Maarup Andersen Byrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune Jeg medgiver at udfordringerne er mange og økonomien er knap, men vi...
Læs mereAf Michael Jordan Harritslev Byrådsmedlem og kandidat Socialdemokratiet Jeg har dyb respekt for debatten om Hirtshals Havn. Respekt for at...
Læs mereAf Tao Lytzen Byrådskandidat Socialdemokratiet Hjørring Kommune I en valgkamp er fronterne ofte trukket hårdt og for en førstegangs kandidat...
Læs mereAf Jesper Risager Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune Er det overhovedet nødvendigt med så mange vindmøller på vores havn? Så vidt...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Spidskandidat i Hjørring Kommune (DF) Medlem af Regionsrådet, Forretningsudvalget Paradisvej 3 Sindal Man må rose borgmester Arne...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Kort inden byrådsmødet i går var administrationen i Hjørring Kommune ikke sikker på, om den...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Ved kommunalvalget den 16. november vil Hjørring Kommune være den eneste kommune...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.