Af Hugo Frank Andersen Byrådskandidat i Hjørring Kommune Socialdemokratiet Sender lige tankerne 50 år tilbage i tiden. Da var jeg...
Læs mereAf Henrik Mølbjerg Sanger og forfatter Jeg led den tort, at være forhindret i at se Danmarks kvartfinale mod Tjekkiet direkte,...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Hidtil hemmeligholdt sagsfremstilling fra byrådsmødet den 24.6.2021 viser, at byrådet var klædt dårligt på,...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals En af de ting jeg tror har ændret sig i befolkningens...
Læs mereAf Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. 9800 Hjørring Naturstyrelsen har i dag lanceret en ny hjemmeside, hvor de...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Pludseligt ser borgmesteren og havnens bestyrelsesformand højt og flot på en...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Transport af gods i Nordeuropa baseres mest effektivt på lastbiler/løstrailere og...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå På det seneste møde i Hjørring byråd blev det besluttet at sælge 103 hektar...
Læs mereAf Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Når du som bilist skal parkere din bil, bør du være...
Læs mereAf Mikael Justesen Uha. Der bliver brugt penge på at løse trafikproblemer i Nordjylland, selv om problemerne er “maed støer’...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.