Af Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd Da jeg i midten af 1990´erne stod og...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå På byrådsmødet den 24.6.2021 forklarede Claus Mørkbak Højrup V), hvorfor man har opgivet at...
Læs mereAf Hjørrings borgmester Arne Boelt (S) og fødevareminister Rasmus Prehn (S) Så faldt det endelig på plads. Vi skal have...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Skide godt Benny, godt gået, det blev så den Socialdemokratiske Transportminister Benny Engelbrecht...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Hej Claus Tak for at du tog dig tid til at svare, din forklaring...
Læs mereAf Claud Mørkbak Højrup Bestyrelsesmedlem i Hirtshals Havn Medlem af Hjørring Byråd Venstre Hr. Paw Rytter. Du er dygtig til...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå På byrådsmødet den 24.06.2021 udtalte Claus Mørkbak Højrup (V), at han ville foretrække den...
Læs mereAf Peter Duetoft Byrådsmedlem Socialdemokratiet Hjørring Kommune Det er Sankt Hansaften. Jeg sidder ved mit skrivebord og ser ud mod...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Skt. Hans aftensdag den 23. juni, afsagde Retten i Hjørring dom i sagen ang....
Læs mereAf Mikael Justesen Der var en skrigen og en skrålen. Musikken pumpede og med jævne mellemrum kunne man høre løssluppen...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.