Af Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Den 10. oktober 2020 vedtog Teknik- og Miljøudvalget en ny lokalplan 700-L02 for sommerhusområdet...
Læs mereAf Lars Trier Husted Bævervej 21 Nr. Rubjerg Dagen for byrådets afgørelse om sagen på Harevej nærmer sig. For at...
Læs mereAf Gitte og Svend Lundsgaard Harevej 2, Nr. Rubjerg Harevej 4 – endnu engang! Nu er chancen der for at...
Læs mereAf Jens Laurbjerg Teglvej 48 b Hjørring Gennem lang tid har jeg undret mig over den ligegyldighed, Hjørring udviser overfor...
Læs mereAf familien Møller-Nielsen Bævervej 35 Nr. Rubjerg Vi vil gerne give vores besyv med i debatten om byggesagen på Harevej...
Læs mereAf Claus Hvashøj Jørgensen Skovbrynet 3 Nr. Rubjerg Kære byrådsmedlemmer. I tillæg til de mange fine indlæg om Harevej 4...
Læs mereAf Thomas og Kirsten Felter Harevej 16, Nr.Rubjerg I forbindelse med byrådets kommende behandling af sagen omkring Harevej 4 er...
Læs mereAf Peter og Ulla Mørk Bævervej 25 Nr. Rubjerg Som de der har fulgt med i debatten er klar over,...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå En gennemgang af de 28 lokalplaner, der regulerer sommerhusområderne i Hjørring kommune, viser, at...
Læs mereAf Torben Jensen Dronningens Tværgade 5 Nr. Sundby Jeg har nøje læst indstillingen til byrådet vedrørende beslutningstagen om byggetilladelse for...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.