Af Bjarne Laustsen MF Socialdemokratiet Blomstermarken 20 Støvring Nu åbner National Forsvarsteknologiske Center (NFC) på Aalborg Universitet, Hans kongelige Højhed...
Læs mereAf Lars Tornsberg FiskerForum Her gik den radikale Christian Friis Bach i et hårdt og meget direkte angreb på blandt...
Læs mereAf Susanne Fibiger Formand i GERNOK Foreningen for Grøn Energi i Respekt for Natur og KulturRævskærvej 42, Tornby, 9850 Hirtshals...
Læs mereAf Thomas Klimek Medlem af BFU-udvalget Medlem af Økonomiudvalget 2. viceborgmester Næstgruppeformand Socialdemokratiet Hjørring Kommune Inklusion. Det forkætrede ord. Hvad virker?...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Medlem af Socialdemokratiet Tårs Jeg får altid skyld for, jeg synes alt hvad Mette gør og...
Læs mereAf Alexander Holm Biolog med speciale i naturbeskyttelse. Mail: [email protected] At den nye regering nu har valgt at sløjfe trawlforbuddet...
Læs mereAf Carsten Andersen Afdelingsformand i 3F Skagerak Byrådsmedlem i Hjørring Kommune, Valgt for Socialdemokratiet. Vandværksvej 30 Hjørring Det er med...
Læs mereAf Niels Peter Konnerup Formand i Sindal Golf Klub I forbindelse med Hjørring Kommunes overdragelse af...
Læs mereAf Jacob Jensen Fiskeriminister Venstre Når rådhusklokkerne slår midnat 1. januar, hopper vi traditionen tro ind i et nyt år...
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør ved TV2 Nord Jeg kan huske mine. Der var for eksempel hende...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.