DEBAT: I manges øjne er planerne om den ny musikskole i Hjørring et socialdemokratisk prestige projekt. Lidt ligesom Vendsyssel Teater...
Læs mereAf Vibeke Haaning Administrerende direktør Blæksprutten Der er lys forude... Jeg har altid ment, at dem der har evnerne har...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Uafhængigt Frit Parti Visionsplanen ”Horisont og Handlekraft” blev vedtaget af Hjørring Byråd 14. december,...
Læs mereAf JoanPauli í Geil Allingedamvej 6B Åbyen Hvor kommer nu al denne PFAS forurening fra? Et er sikkert, den er...
Læs mereAf Søren Jensen Ths. P. Olesens Vej 10 Hjørring ”Jeg kan ikke forstå, hvad en regering skal gøre godt for,...
Læs mereAf Lund Holst Parkvej 12 Bindslev I hvilken rækkefølge prioriterer Hjørring Kommune asfaltbelægningen? Er det ud fra, hvor mange klager,...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Medlem af Socialdemokratiet Tårs Ja, undskyld mig. Men det er altså befriende, de radikale fik en...
Læs mereAf Asger Christensen, MEP Venstre Torsten Schack Pedersen, MF Venstre Erling Bonnesen, MF Venstre Forleden skrev Danmarks Radio, at mængden...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Turisterhvervet indbringer store beløb til gavn for samfundet, og der satses på at øge...
Læs mereAf Rasmus Prehn Medlem af Folketinget for Socialdemokratiet Formand for Transportudvalget Telefon: 61624250 / [email protected] Kære læser af Nordsøposten Først...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.