Af Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs Har netop læst vores borgmester mener, vi står et godt sted i vores kommune....
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør ved TV2 Nord Jeg vil bare lige sige: nyd det! For i denne uge er der...
Læs mereAf Asger Christensen Medlem af Europa-Parlamentet Venstre Der blev for nylig stemt om en lovpakke i EU, der vil få...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Socialdemokratiet Tårs En biskop efterlyste ideer til, hvad man skulle bruge de overflødige kirker til. Jeg...
Læs mere2022 har været et vanskeligt år pga. meget høje brændstofpriser og lave kvoter på en række vigtige arter i kølvandet...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune 699 pers. stemmer #KV21 UFP – Uafhængigt Frit Parti I efteråret 2022 pålagde...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet De kan bare det der i Hvide Sande, jeg tøver ikke med at...
Læs mereNordsøposten har fået en henvendelse fra Foreningen GERNOK. Foreningen er stiftet af en personkreds, der arbejder på at hindre, at...
Læs mereAf Jens Kirketerp CEO i ADP Energy Infrastructure Danmark skal have reduceret CO2-udledningen med 70% i 2030, og vi skal...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals På byrådsmødet i går, onsdag den 14. december, blev punkt 20: Anmodning fra Frode...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.