Af Jakob Axel Nielsen Direktør for Calum, Folketingskandidat (K) Af Peter Nedergaard Professor i statskundskab Københavns Universitet Alle mennesker er...
Læs mereAf Jakob Axel Nielsen Det Konservative Folkeparti Folketingskandidat Fhv. minister Lad mig indledningsvist slå fast: Jeg kan godt lide Inger...
Læs mereAf Mikael Justesen Direktør ved TV2 Nord Kan man være ældre end sin egen mor? Ja. Det er jeg. Jeg...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Ved kommunevalget i november 2021 fik vi til manges glæde borgerligt flertal i Hjørring...
Læs mereAf Per Møller Byrådsmedlem Det Konservative Folkeparti 1. viceborgmester Hjørring Kommune Den konservative byrådsgruppe er desværre ikke en del af flertallets...
Læs mere45 - Nordgående Retning... Var det det, du ville med dit liv, din vej, din by, dit land....? Torsdag den...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Folketingsmedlem Socialdemokratiet Blomstermarken 2 Støvring I næsten 20 år har vi været kollegaer i Folketinget. Det meste...
Læs mereAf Anette Bæk Byrådsmedlem SF Fredag var en af de der dage, hvor tingene faldt på plads og alt, under...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet Da jeg var barn, var det ikke ualmindeligt, at ens...
Læs mereAf Tommy Sørensen Hjørringvej 299 Sindal Dommeren ved retten i Sønderborg idømte d. 25/5-22 en 34 årig mand 2 år...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.