Af Morten Nørgaard Morthorst Indehaver af ejerlejlighed på Fyrklit Opråb til borgere i Hirtshals og langs Jammerbugt. Er I klar...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet Få opgaver er mere vigtige end den personlige pleje og...
Læs mereAf Mette Brath Frilandsvej Hjørring Mere bosætning vil gøre mange udfordringer mindre i kommunen. Hele Danmark elsker at tilbringe deres feriestunder...
Læs mereAf Frida Andersen Studerende Sankelmarksgade 3 Aalborg Onsdag den 21. september skal Hjørring Byråd tage stilling til besparelser, og et...
Læs mereAf Mikael Justesen Dette er ikke tre stykker smørrebrød. Det er ikke engang et billede af tre stykker smørrebrød. Det...
Læs mereAf Mette Jensen Byrådsmedlem i Hjørring Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Jeg vil gerne fortælle om Morten og Nadia. Morten er i...
Læs mereAf Mette Jensen Byrådsmedlem i Hjørring Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Af en artikel i Børsen fremgår det, at København, Aarhus, Odense...
Læs mereAf Palle W. Nielsen Skribent Hjørring Der er i forbindelse med de voldsomt stigende priser brug for akut politisk nødhjælp...
Læs mereAf Pernille Hovaldt Hjørring Kære politikere i Hjørring Kommune Jeg er fuldt og helt opmærksom på, at I sidder i...
Læs mereAf Morten Nørgaard Morthorst Indehaver af ejerlejlighed på Fyrklit Jeg føler mig privilgeret. At bo i Aalborg og have lejlighed...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.