Af Thomas og Kirsten Felter Harevej 16, Nr.Rubjerg I forbindelse med byrådets kommende behandling af sagen omkring Harevej 4 er...
Læs mereAf Peter og Ulla Mørk Bævervej 25 Nr. Rubjerg Som de der har fulgt med i debatten er klar over,...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå En gennemgang af de 28 lokalplaner, der regulerer sommerhusområderne i Hjørring kommune, viser, at...
Læs mereAf Torben Jensen Dronningens Tværgade 5 Nr. Sundby Jeg har nøje læst indstillingen til byrådet vedrørende beslutningstagen om byggetilladelse for...
Læs mereAf Gitte og Svend Lundsgaard Harevej 2 Nr. Rubjerg Er vi helt uden retssikkerhed , når teknik- og miljøudvalget har...
Læs mereAf Kirsten Holst Ældrerådsformand Hjørring Kommune Aller først tak, fordi der vises interesse for Ældrerådet og dets arbejde i Hjørring...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem Dansk Folkeparti Hjørring Kommune Endelig en klar holdning fra en dansk fiskeriminister til det berygtede bomtrawlfiskeri,...
Læs mereAf Nils Rasmus Hansen Direktør og kommunikationsrådgiver Egernvej 37 Nr. Rubjerg Mangt og meget har været skrevet i sagen om...
Læs mereAf Hanne Drejergaard Kjeldsen Jeg sidder ved mit skrivebord og har direkte udsigt til Smidstrupvej 461, som nu er ejes...
Læs mereAf Flemming Møller Mortensen Udviklingsminister og minister for nordisk samarbejde (S) Forestil dig at få tæsk af politi og soldater,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.